۱۳۹۰/۱۲/۱۴

تولد من روز آشنایی با شماست...

میرحسین موسوی است : تولد من روز آشنایی با شماست...

سلام پدرم
چندین روزه که با خودم فکر میکنم چطور روز میلادتو بت تبریک بگم
هر موقع شروع به نوشتن کردم دیدم چیزی جز شرمندگی در دستم ندارم تا روی کاغذ بیارم
شرمنده ام
بخاطر مدعی سبز بودنم و سبز نبودنم شرمنده ام
بخاطر ضعیف بودنم شرمنده ام
بخاطر کوفی بودنم شرمنده ام
به زیبایی گفتی که تولدت روز آشنایی با ماست به شرافتت و نجابتت قسم روز انسان شدن من ،روز مسلمان شدن من،روز عاشق شدن من هم روزی بود که در ظاهر سربازت شدم و تو را شناختم
به امید روزی که واقعا سبز باشم وشرمده تو نباشم
شرمنده دخترانت نباشم،دخترانی که صبورانه دوریت را اشک میریزند
میدونم که تو محکم تر از همیشه ای چون تو با خدا معامله کردی
به امید روزی که اسلام واقعی و آزادی واقعی را در کنارت و در ایرانمان تجربه کنیم
یا حسین میر حسین

۱ نظر:

  1. پاسخ محمد خاتمی به مردم در رابطه با شرکتش در انتخابات 15اسفند1390 ساعت3:29بعدازظهر
    http://jarasnews-green29.blogspot.com

    پاسخحذف

تمامي نظرات بدون استثنا درج خواهد شد بجز نظراتي كه حاوي كلمات ركيك باشد.