۱۳۸۸/۱۲/۳

نگاهی به دفتر آیت الله صانعی در مشهد

چند روز پیش از جلوی یک جایی که قبلا اسمش دفتر آبت الله صانعی در مشهد بود و تابلویی داشت و پنجره ای و شیشه ای رد می شدم. دوستان محترم انصار حزب الله که رگ غیرتشان از انحراف این مرجع خودساخته برآمده بود و خونشان به جوش آمده بود علی رغم اینکه تمام مملکت دستشان است و حرفشان را هر جا که دلشان بخواهد میزنند و تلویزیون و روزنامه و مطبوعه و تریبونهای سراسر کشور در اختیار آنان است ولی ظاهرا شکستن شیشه ها و خرد کردن تابلوها قانعشان نکرده بود روی در و دیوار هم شعارهایی نوشته بودند . یک تعداد عکس گرفتم و دیدم بد نیست که این عکسها را دیگران نیز ببیند .

قبلا اینجا شیشه و تابلو داشته ها





در خیابان اصلی ، قبلا یک تابلویی اینجا وجود داشته . هر چه به زمین نگاه کردم که اثر تابلو و یا جایی که در زمین قرار گرفته بود رو پیدا کنم که از آن هم عکس بگیرم چیزی پیدا نکردم . نامردا آش رو با جاش بردن . تنها چیزی که بود سیمی که به تابلو وصل بود دیده میشد.
البته حالا که این عکسها رو میبینید یک نگاهی هم به نظر امام در مورد آقای صانعی داشته باشیم. ( تکیه کلام جناح حاکم رو هم به یاد داشته باشیم که هر وقت این مواقع کم میارن میگن : ملاک حال کنونی افراد است )
من آقاى صانعى را مثل یک فرزند بزرگ کرده ام. آقاى صانعى وقتى که سالهاى طولانى در مباحثاتى که ما داشتیم تشریف مى آوردند، ایشان، بالخصوص مى آمدند با من صحبت مى کردند و من حظّ مى بردم از معلومات ایشان و ایشان، یک نفر آدم برجسته اى در بین روحانیون است و مرد عالمى است.»
نظر امام رو کاملش رو اگر بخواهین اینجا را نگاه کنین.
فیلم حمله به دفتر آیت الله صانعی رو هم اینجا میتونین دانلود کنین و ببینین.
http://www.4shared.com/file/227409456/8154555/HAMLEH_BE_DAFTAR_AYYTOLAH_SANE.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمامي نظرات بدون استثنا درج خواهد شد بجز نظراتي كه حاوي كلمات ركيك باشد.